Thursday 21 June 2007

leuke stofjes

ik zag deze toffe stofjes op de site van michael miller fabrics. ik ben er nog niet helemaal achter waar je hier in nederland echt leuke stoffen kan kopen, maar ik vind de winkeltjes bij de albert cuypmarkt een ware schatkamer. heel veel stoffen, van heel goedkoop tot echt chique, maar ook een hele goede fourniturenzaak. ik ga over drie weken beginnen met een naaicursus bij de rotterdamse snijschool, dus ik kan wel wat stofjes gebruiken! ik ben trouwens altijd op zoek naar nieuwe adresjes, dus als je een tip hebt hoor ik het graag!

5 comments:

Anonymous said...

Ik koop mijn lapjes vaak op de markt, maar als ik op vakantie ben kijk ik altijd in stoffenwinkels. Dan vind je vaak de leukste dingen!

dee said...

je schijnt in parijs hele mooie stoffenzaken te hebben, maar daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen! ik weet wel dat ik voortaan beter ga opletten in het buitenland...

Anonymous said...

wat is die stof met die kopjes leuk zeg, waar is het te koop?

dee said...

ik weet niet waar ze het in nederland verkopen, ze hebben wel hier wel een agent. ik ben zelf weg van de passiebloemen!

Mascha Zimmerman said...

Deze leuke stofjes vind je in quiltwinkels, zoek eens op google. Ook hebje in Rotterdam regelmatig grote stofbeurzen met heel veel meters stof!
Groetjes Mascha