Thursday 5 July 2007

project runway / project catwalk

het zal de meeste van jullie niet ontgaan zijn, maar het nieuwe seizoen van project runway is al weer begonnen! gisteren viel ik er toevallig in, ik wist niet dat het al weer begonnen was. aan de ene kant baalde ik dat ik het begin had gemist, maar ik heb er in ieder geval iets van gezien! ik vind het een feest: beginnende modeontwerpers die iedere keer weer in een vrij korte periode met creatieve ideeën moeten komen en die dan ook nog moeten uitvoeren. aan het eind van de uitzending worden de projecten door een vakkundige jury (de modeontwerper michael kors, de redactrice van elle us nina garcia en het voormalig model heidi klum). ben er toch altijd weer van onder de indruk... ik was het gisteren trouwens helemaal met de jury eens, de oranje zomerjurk was vreselijk! voor degenen die nog niet kijken: iedere woensdag om 22.25 u. op rtl5.

No comments: